Komunikat

W dniu 23.05.2018 r. około godziny 7.oo będą wywożone przedmioty wielkogabarytowe. Wywóz będzie dokonywany przez Usługi Komunalne w Szczytnej. Przedmioty prosimy składować w okolicy kontenerów na nieczystości w terminie podanym powyżej.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

Burmistrz Szczytnej

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowe

” Przy ulicy Słonecznej 4 – 108 „

Ul. Słoneczna 4 – 108

57-330 Szczytna

Dotyczy: niezgodnego z deklarowanym sposobem postępowania z odpadami komunalnymi przez Mieszkańców Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Słonecznej 4 -1 08.

Po przeprowadzonych kontrolach realizacji Państwa zobowiązań wynikających ze złożonej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalono, że Mieszkańcy Wspólnoty Mieszkaniowej ” Słoneczna 4 – 108 w Szczytnej ” nie wywiązują się z obowiązków, których wypełnienia podjęli się gromadzić odpady komunalne w sposób selektywny. Odpady nie są dobrze sortowane. Dalsze niezgodne z deklaracją postępowanie z odpadami komunalnymi skutkować będzie wszczęciem postępowania Administracyjnego, mającego na celu wydanie decyzji określającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w oparciu o obowiązującą stawkę opłaty za gromadzenie odpadów komunalnych w sposób zmieszany.

Z poważaniem

Burmistrz Szczytnej

Uwaga

Nie będziemy segregować śmieci to będziemy płacić więcej.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

W dniu 07.05.2018 roku odbyło się kolejne zebranie ZWM. Omówiono następujące tematy : 

  • W zebraniu wziął udział 1 współwłaściciel, który zgłosił problem z niesprawnymi zaworami przed wodomierzami. Podjęto decyzję o zleceniu naprawy stwierdzonej usterki.
  • Omówiono stan zadłużenia Współwłaścicieli na rzecz Wspólnoty. Podjęto decyzję o przedsądowym wezwaniu lokatorów, którzy zalegają z opłatami oraz przystąpieniu do kolejnej licytacji zadłużonego mieszkania.
  • Omówiono sytuację prawną baru przy klatce nr 108. Podjęto decyzję o wystąpieniu w tej sprawie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • Podjęto decyzję o zleceniu dokonania wyceny przy pracach remontowych zwiazanych z naprawą elewacji schodów i chodników na terenie osiedla. Wytypowano konkretne miejsca i odcinki, które będziemy chcieli naprawic w tym roku.
  • Podjęto decyzje o zamontowaniu barierki przy jednym z wejść do klatki schodowej. Zrealizowano wniosek Mieszkańców o naprawieniu schodów i dojścia do klatki schodowej. Wszystkie prace wykonywane będą w technologii termomodernizowanych budynków.

Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:

  • Funkcjonowanie Biura Administratora. Biuro Administratora będzie czynne 2 razy w tygodniu w wymiarze po 8 godzin dziennie.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla. W biurze Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla.
  • Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla odbędzie się 4 czerwca 2018 roku.