Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

LUTY 2024

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 4 marca 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:

– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,

– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu lutym przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– na zebranie Zarządu nie zgłosił się żaden ze Współwłaścicieli.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) podjętych działań związanych ze zleceniem przeprowadzenia oceny stanu technicznego dachów we wszystkich blokach naszego osiedla. Została podjęta decyzja o zleceniu napraw ujawnionych usterek firmie dekarskiej. Miejsca objęte naprawami zostaną ujęte w dokumentacji technicznej dachów, w celu objęcia ich okresem gwarancyjnym.

2) podjętych działań dotyczących ujawnianych usterek i nieprawidłowości, po wykonanej termomodernizacji. Wykonawca termomodernizacji został pisemnie wezwany do ich usunięcia. Z uwagi na brak realizacji umowy w zakresie udzielonej gwarancji na wykonane prace, została podjęta decyzja o zleceniu tych napraw innej firmie. Naprawy zostaną wykonane w ramach rękojmi. Ich kosztami zostanie obciążony wykonawca termomodernizacji.

2) Zapoznano się z czynnościami podjętymi ws uzyskania pozwolenia ze Spółki Gazowej, na ewentualne wykonanie przyłącza gazowego do kotłowni gazowej. Wspólnota uzyskała zgodę na wykonanie przyłącza i zostało zlecone wykonanie projekty takiego przyłącza i kosztorys budowy takiej kotłowni. Materiały te zostaną przekazane Współwłaścicielom na planowanym w tym roku Walnym Zebraniu, w celu podjęcia Uchwały Współwłaścicieli,

3) Na podstawie otrzymanego rozliczania z firmy Calor, zostały dokonane przeliczenia zużytego ciepła na budynkach nr 4 – 16, 18 – 30 i 32 – 42. Zostanie przygotowane zestawienie kolejności docieplenia tych budynków, w przypadku podjęcia decyzji o termomodernizacji prowadzonej systemem gospodarczym (z własnych środków),

4)  Na podstawie otrzymanego rozliczania z firmy Calor dokonano porównania zużycia ciepła na naszym osiedlu do roku 2022. Z przekazanych danych wynika, że zużycia ciepła w roku 2023 było niższe od zużycia ciepła w roku 2022 o

545 GJ.

Przypominamy, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.   

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

Podjęto interwencje w/s:

– wymiany uszkodzonych wodomierzy,

– uszkodzeń nawierzchni na parkingach wewnętrznych Wspólnoty,

– zlecenia naprawy nawierzchni uszkodzonych trawników przez firmę wykonującą remont chodników,

– nieszczelności instalacji wodnej w kl nr 4, gdzie podjęto decyzję o odłączeniu jednego z mieszkań od zasilania w wodę,

 

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

 

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

 

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesiennym.

 

 

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu

gabarytów

w rejonie kontenerów na odpady.

Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,

na własny koszt.

Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej