Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

KWIECIEŃ 2024

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 6 maja 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:

– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,

– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu kwietniu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– mieszkanka blok 18 – 32 w sprawie termomodernizacji budynku. W trakcie spotkania przekazano Współwłaścicielce aktualny stan przygotowań do realizacja zaplanowanego zadania.

– mieszkaniec kl 46 w sprawie uszkodzeń w nawierzchni trawnika przy remontowanych budynkach. Wykonawca termomodernizacji i remontu chodników został pisemnie zobowiązany do naprawy uszkodzonej nawierzchni trawników i wyrównanie terenu. Prace zostaną przeprowadzone przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) wystąpienia mieszkańców osiedla o dokonanie przycięcia drzew zacieniających budynki. Zlecono cięcie pielęgnacyjne drzew przekraczających wysokość 4 m. Wytypowano 22 drzewa do dokonania przycięcia.

 

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

 

2) czynności realizowanych ws opracowani kosztorysu na wykonanie oddzielnych kotłowni dla każdego z budynków i wybudowania jednej kotłowni dla naszego osiedla. Aktualnie firma, której zlecono dokonanie wyceny opracowuje kosztorys. Od otrzymania tego kosztorysu i warunków zrealizowania tego zadania uzależnione jest ustalenie terminu Walnego Zebrania Współwłaścicieli, w celu podjęcia Uchwały.

Przypominamy, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.  

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

Podjęto interwencje w/s:

– członkowie Zarządu uczestniczyli w spotkaniu z przedstawicielami firmy wykonującej projekt kotłowni. Dokonano sprawdzenia aktualnego sposobu zasilania poszczególnych budynków i wizji w wymiennikowniach. Projekt kotłowni wraz z kosztorysem zostanie przedstawiony Współwłaścicielom na Walnym Zebraniu Współwłaścicieli.

– zlecenia naprawy nawierzchni uszkodzonych trawników przez firmę wykonującą remont chodników,

– kontroli realizacji wykonania naprawy układu zasilania w ciepłą wodę w budynku 18 – 32. Podjęte zostały prace związane z wymianą zaworów zasilających i zaworów zwrotnych ciśnienia ciepłej wody.

 

 

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

 

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesiennym.

 

 

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu

gabarytów

w rejonie kontenerów na odpady.

Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,

na własny koszt.

Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej