Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

STYCZEŃ 2024

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 5 lutego 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:

– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,

– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu styczniu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– na zebranie Zarządu nie zgłosił się żaden ze Współwłaścicieli.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) podjętych działań związanych ze zgłoszeniami o zaciekających mieszkaniach. Podjęto decyzję o zleceniu inspektorowi nadzoru przeprowadzenie oceny stanu technicznego dachów we wszystkich blokach naszego osiedla. Po dokonanej ocenie zostaną podjęte dalsze decyzje związane z harmonogramem prac naprawczych. Wykonany przegląd techniczny dachów, zostanie ujęty w wymaganym przez prawo budowlane przeglądzie technicznym obiektów.

2) sporządzonej listy napraw gwarancyjnych na elewacjach termomodernizowanyh bloków. Lista obejmuje już ponad 20 zgłoszeń dotyczących ujawnianych usterek i nieprawidłowości. Wykonawca termomodernizacji został pisemnie wezwany do ich usunięcia,

2) wyników przeprowadzonej ankiety dot. rozliczenia energii cieplnej i mocy zamówionej na terenie Wspólnoty. W wyznaczonym terminie (do 17 grudnia) Współwłaściciele nie zwrócili wymaganej ilości ankiet. Do biura zwrócono tylko 46 % rozesłanych ankiet,

3) w związku z otrzymanym pismem przygotowanym przez mieszkańców budynku  32 – 42 w/s przystąpienia do termomodernizacji tego budynku, została podjęta decyzja o ponownym przeanalizowaniu zużycia ciepła na poszczególnych budynkach. Na podstawie otrzymanego rozliczania z firmy Calor, zostaną dokonane przeliczenia zużytego ciepła na budynkach nr 4 – 16, 18 – 30 i 32 – 42.

Zarząd w dalszym ciągu stoi na stanowisku, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w tych budynkach w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.   

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

– podjęto Uchwałę Zarządu Wspólnoty w/s zmiany sposobu użytkowania terenu Wspólnoty i przekształcenia części nieużywanego terenu zielonego, na miejsca parkingowe dla mieszkańców osiedla. Zmiany obejmą „wysepki” przy bloku nr  32 – 42 i 72 – 82

Podjęto interwencje w/s:

– wymiany uszkodzonych wodomierzy,

– zalania mieszkań w kl nr 4 nieszczelną instalacją sanitarną w mieszkaniu mieszczącym się na najwyższej kondygnacji,

– zalania mieszkania w kl nr 38 wodami opadowymi. Naprawę nieszczelności w dachu zlecono firmie wykonującej naprawy dekarskie.

 

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

 

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do biura Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej