KWIECIEŃ 2021
Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne i obowiązujące przepisy Zarząd Wspólnoty pracował w systemie zdalnym, ograniczając spotkania do niezbędnego minimum. Spotkania Zarządu będą się odbywać bez udziału Współwłaścicieli.
Omówiono następujące tematy:
W czasie pracy zdalnej Zarząd Wspólnoty omówił następujące tematy przedłożone przez Administratora, które wpłynęły do jego Biura:
• Sprawa rocznego rozliczenia Wspólnoty i Współwłaścicieli za rok 2020. Dla każdego Właściciela mieszkania w naszej Wspólnocie, zostaną dostarczone do skrzynek ROZLICZENIA roczne oraz projekty Uchwał na rok 2021. Wszelkie uwagi co do indywidualnych rozliczeń prosimy kierować telefonicznie do Biura DCON w Kłodzku.
• Głosowanie nad Uchwałami odbywać się będzie w formie zbierania indywidualnych głosów
PROSIMY WSZYSTKICH WSPÓŁWŁAŚCICIELI O ZŁOŻENIE SWOICH KART DO GŁOSOWANIA NAD PROJEKTAMI UCHWAŁ,
W BIURZE ADMINISTRATORA
(skrzynka pocztowa).
*******************************************
Jeżeli nie możemy sami dostarczyć swoich kart do głosowania do biura – poprośmy o to naszych znajomych lub sąsiadów.
PAMIĘTAJMY
KAŻDY GŁOS MA ZNACZENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!
•Sprawa termomodernizacji naszego Osiedla. Trwają prace związane ze zbijaniem tynków i klejeniem płyt styropianowych. Prosimy naszych Mieszkańców o wyrozumiałość na czas wykonywanych prac. Prosimy o niezastawianie ciągów komunikacyjnych. Prosimy mieszkańców remontowanych budynków o współpracę z wykonawcą i wszelką pomoc. Prosimy też o zgłaszanie wszelkich uwag co do zachowania pracowników firmy remontowej, w przypadku ich „niestosownego” zachowania.
• Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Zostały podjęte kolejne kroki w stosunku do dłużników Wspólnoty. Składane są kolejne pozwy do Sądu przeciwko dłużnikom oraz oddawane są do windykacji komorniczej kolejne wyroki.
• INFORMUJEMY, ŻE w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
• Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem terenów zielonych i czystości na osiedlu. Z uwagi na trwające prace remontowe, prosimy o wyrozumiałość, w zakresie czystości chodników w rejonie remontowanych budynków.
• Kontynuowane są prace w budynku 32 – 42, gdzie trwają prace związane z remontem chodników i dojść do klatek schodowych.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z centralnym ogrzewaniem i dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CO i CW.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Uchwałą Rady Miejskiej w Szczytnej z dnia 25 lutego 2021, od dnia 1 maja tego roku, podniesiona została stawka za wywóz odpadów.
Obecnie będziemy płacić za wywóz odpadów:
30 złotych od osoby.
BIURO ADMINISTRATORA PRACUJE W TRYBIE ZDALNYM.
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej