ZEBRANIE ZWM Z DNIA 3 GRUDNIA 2018 R
W dniu 03.12.2018 roku odbyło się kolejne zebranie
Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.
Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej wzięło udział 2 Współwłaścicieli.
• zgłoszenie dotyczyło awarii kanalizacji w rejonie klatki schodowej nr 80 – 82. W wyniku przeprowadzonych czynności w miejscu powstania awarii stwierdzono, że część kanalizacji jest zamulona. Po przeprowadzonym płukaniu instalacji ujawniono w szlamie rożnego rodzaju przedmioty (oprócz kamieni również przedmioty codziennego użytku). Przypominamy wszystkim Współwłaścicielom, że nie jest to pierwszy tego typu przypadek kiedy do awarii kanalizacji dochodzi w wyniku wyrzucania do toalet różnych odpadów. Wspólnota wydaje znaczne kwoty za usuwanie takich awarii, których możemy uniknąć korzystając z toalet w odpowiedzialny sposób.
• Kontynuacja zgłoszenia dotyczącego zalania mieszkania w wyniku opadów deszczu i wilgoci występującej w mieszkaniu. Nieszczelności poszycia dachu zgłoszone zostały do wykonawcy – w ramach gwarancji. Naprawa zostanie dokonana, gdy poprawią się warunki pogodowe. W wyniku przeprowadzonych oględzin mieszkania i zewnętrznej elewacji podjęto decyzję o zleceniu tymczasowej naprawy elewacji (naprawa pęknięcia elewacji przy użyciu piany uszczelniającej) do czasu oddania budynku do termomodernizacji.
• Omówiono zgłoszenia mieszkańców dotyczące ujawnionych na ternie osiedla usterek budowlanych w infrastrukturze osiedla. 2 wykonawców, którzy złożyli wcześniej oferty na wykonie napraw tych usterek – wycofało się z wykonawstwa. Zarząd podjął negocjacje z firmą Marka Putz i po ustaleniu kosztorysu, zlecono tej firmie wykonanie napraw i doraźnych remontów w infrastrukturze osiedla.
• Omówiono oba przypadki awarii pieców Centralnego Ogrzewania w kotłowni firmy Calor. Po pierwszej awarii wystąpiono do tej firmy o przeliczenie kosztów związanych z niedostarczeniem CO i CW użytkowej o właściwych parametrach. Odliczenia i bonifikata za ograniczenia w dostawie ciepła zostaną przekazane Wspólnocie w możliwie najkrótszym terminie. Na chwilę obecną nie posiadamy szczegółowych informacji dotyczących powodów zaistniałej awarii. Firma Calor oświadczyła, iż naprawy obu awarii zostaną wykonane w ramach gwarancji udzielonej na kotłownię przez wykonawcę.
• Omówiono dalsze prace termomodernizacyjne na budynku 96 – 108. Zapoznano się z postępem prac. Zgodnie z ustaleniami prace wykonywane będą do czasu występowania sprzyjających warunków atmosferycznych.
• Podjęto decyzję o zleceniu firmie Neon wykonywanie czynności związanych z konserwacją i utrzymaniem instalacji dogrzewu rynien. Zlecone zostaną prace związane ze sprawdzeniem stanu instalacji oraz dokonania przeglądu rynien i ich czyszczenia.
Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
• Funkcjonowanie Biura Administratora. Biuro Administratora będzie czynne:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla. W biurze Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
• Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla, odbędzie się 7 stycznia 2019 roku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej