Komunikat !

ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ W SZCZYTNEJ
PRZY UL. SŁONECZNEJ 4 – 108
INFORMUJE, ŻE W ZWIĄZKU Z OGŁOSZENIEM STANU EPIDEMII
KORONAWIRUSA W POLSCE I ZAKAZEM ORGANIZOWANIA ZGROMADZEŃ W LICZBIE POWYŻEJ 50 OSÓB

Walne Zebranie Sprawozdawcze Naszej Wspólnoty Zaplanowane na dzień 28 marca 2020 r o godzinie 10:00, na terenie hali sportowej przy ul. Kościelnej 6 w Szczytnej
ZOSTAJE ODWOŁANE.

Głosowanie nad Uchwałami nie odbędzie się w formie tradycyjnej tylko w formie indywidualnego oddawania głosów. Wszystkie dokumenty zostaną dostarczone właścicielom tj. rozliczenie, projekty uchwał, karty do głosowania. Dokumenty te zostaną dostarczone do skrzynek pocztowych.
Prosimy o śledzenie na bieżąco komunikatów umieszczanych na naszej stronie internetowej.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

ZEBRANIE ZWM Z DNIA 2 marca 2020 r

W dniu 2 marca 2020 roku odbyło się kolejne zebranie
Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.

PRZYPOMINAMY !!!!!
Walne Zebranie Sprawozdawcze Naszej Wspólnoty
odbędzie się w dniu
28 marca 2020 r
o godzinie 10:00, na terenie hali sportowej przy
ul. Kościelnej 6 w Szczytnej.

Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej wzięli udziału Współwłaściciele naszej nieruchomości.
• Pełnomocnik Właścicielki Baru przy ul. Słonecznej 108 złożył wniosek o wydzierżawienie terenu należącego do naszej Wspólny, który mieści się przy barze. Dołączono kopię list z podpisami osób, które poparły ten wniosek. Towarzyszące Pełnomocnikowi osoby (mieszkańcy naszego osiedle) poparły przedłożony wniosek. Pełnomocnik został zobowiązany do uzupełnienia przedłożonej dokumentacji. Odbyła się dyskusja. W jej trakcie omówiono między innymi temat złożonych na terenie Wspólnoty przez Właścicielkę baru (bez wiedzy i zgody Administratora i Zarządu), materiałów niebezpiecznych – płyt eternitowych zawierających szkodliwy azbest. Pełnomocnik zobowiązał się, że do dnia 6 marca 2020 r eternit zostanie wywieziony z terenu osiedla. Niestety, do czasu opracowania sprawozdania (11 marca 2020 r), po raz kolejny nie został dotrzymany termin przez Właścicielkę baru i eternit nadal zalega na terenie Wspólnoty.
• Współwłaściciel mieszkania w bloku 18 – 30 złożył pismo – wniosek o naprawę chodnika przed wejściem do klatki schodowej. Podjęto decyzję o zleceniu wykonania naprawy chodnika.
• Omówiono sprawę realizacji nowej umowy na utrzymanie porządku i czystości na terenie naszego osiedla. Prosimy mieszkańców o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Omówiono sprawę remontu trafostacji znajdujących się na Osiedlu. Budy ki te należą do firmy Tauron. Z informacji otrzymanej od tej firmy wynika, że budynki trafostacji zostaną wyremontowane przez Tauron w I półroczu tego roku.
• Omówiono sprawę remontu wejść do klatek schodowych w budynku nr 44 – 54. Prace będą kontynuowane w zależności od panujących warunków atmosferycznych i posiadanych na koncie środków finansowych z funduszu remontowego.
• Omówiono temat segregacji odpadów komunalnych i związanymi z tym opłatami. Mieszkańcy naszego Osiedla otrzymali nowe naliczenia opłat. Zwracamy uwagę na fakt, iż nowe stawki za wywoź odpadów obowiązują od 1 lutego 2020 roku. W związku z powyższym w miesiącu marcu należy zrobić dopłatę związaną z podwyżką kwoty za wywóz odpadów (dotyczy to osób, które przed otrzymaniem nowych naliczeń, dokonały już należnych opłat za miesiąc luty).

Przypominamy:
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• W biurze Administratora Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

• Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla, odbędzie się 6 kwietnia 2020 roku.
• Funkcjonowanie Biura Administratora. Biuro Administratora będzie czynne:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej