ZEBRANIE ZWM Z DNIA 13 stycznia 2020 r
W dniu 13 stycznia 2020 roku odbyło się kolejne zebranie
Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.
Zarząd Wspólnoty informuje, że z dniem 1 stycznia 2020 roku Pan Stanisław Czarnik złożył pisemną rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji Przewodnicząco Zarządu oraz Członka Zarządu.
Zarząd Wspólnoty składa Panu Stanisławowi serdeczne PODZIĘKOWANIA za dziesięcioletnią pracę w Zarządzie, na rzecz Naszej Wspólnoty.
Zarząd Wspólnoty wybrał ze swojego grona nowego Przewodniczącego Zarządu.
Został nim
Pan Marek Greszta.
Życzymy wytrwałości i powodzenia w sprawowaniu tej ważnej funkcji.
Ustalono termin Walnego Zebrania Sprawozdawczego
Naszej Wspólnoty.
Zebranie odbędzie się w dniu 28 marca 2020 r
o godzinie 10:00, na terenie hali sportowej przy
ul. Kościelnej 6 w Szczytnej.
Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej wziął udział 1 Współwłaściciel naszej nieruchomości.
* Zgłoszenie dotyczyło niesprawnej instalacji kanalizacyjnej w budynku nr 4 – 16. W wyniku podjętych przez Administratora działań awaria została usunięta. Prosimy na bieżąco zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące instalacji sanitarnej, w szczególności przypadków jej zatkania lub nieszczelności.
• Omówiono sprawę licytacji mieszkania jednego ze Współwłaścicieli, którzy posiadają zadłużenie na rzecz Wspólnoty. Administrator oczekuje na pismo z kancelarii komorniczej w sprawie zwrotu należności wynikających z zadłużenia, na konto naszej Wspólnoty Mieszkaniowej.
• Omówiono podjęte prace remontowe na terenie osiedla przy naprawie chodników i schodów. Informujemy, że na początku ubiegłego tygodnia doszło do dewastacji barierek zamontowanych na remontowanych schodach. W wyniku dokonanych sprawdzeń ustalono, że uszkodzeń dokonało dziecko jednego z mieszkańców tej klatki schodowej. Ustalono, że po wyliczeniu strat kosztami naprawy zostaną obciążeni rodzice tego dziecka.
• Omówiono temat związany z utrzymaniem porządku i czystości na terenie naszego osiedla oraz zakres prac. Podjęto decyzję o przygotowaniu nowego – ujednoliconego zakresu wykonywanych prac na terenie osiedla. Od miesiąca lutego 2020 obowiązywać będzie nowa umowa na usługi związane z pracami pielęgnacyjnych i porządkowymi na terenie naszego osiedla.
• Omówiono zakres prac związanych ze stwierdzonymi usterkami przy zakoszonej termomodernizacji w budynku 96 – 108. Nieprawidłowości dotyczą głównie spraw „kosmetycznych” związanych z wykończeniami i obróbkami elewacji. Usterki powinny być usunięte do końca stycznia.
• Omówiono temat nowelizacji Ustawy o odpadach komunalnych, która będzie obowiązywać od stycznia 2020 roku. Przypominamy:
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• W biurze Administratora Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
• Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla, odbędzie się 3 lutego 2020 roku.
• Funkcjonowanie Biura Administratora. Biuro Administratora będzie czynne:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej