Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

SIERPIEŃ 2020

Przypominamy, ze w związku z zagrożeniem epidemicznym Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej wykonuje swoje obowiązki w trybie zdalnym, poprzez kontakt mailowy i telefoniczny. Zebranie Zarządu zostało zorganizowane bez udziału Współwłaścicieli, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa epidemicznego.
Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej nie brali udziału Współwłaściciele naszej nieruchomości, z uwagi na zagrożenie epidemiczne.
• Omówiono następujące tematy przedłożone przez Administratora, które wpłynęły do jego Biura:
• Zapoznano się z wnioskiem mieszkańców budynku 44 – 54 w sprawie wykonania wyjścia z klatki schodowej. Obecnie na terenie osiedla, w części klatek schodowych (10 klatek), nie ma podwójnego wyjścia z klatki schodowej. Przypominamy, że po powstaniu naszej Wspólnoty, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, odtworzono zamurowane przez Spółdzielnię Mieszkaniową w części budynków wyjścia z klatek schodowych. Przywrócono stan zgodny z planami technicznymi naszych budynków. Wg projektu budowlanego naszego osiedla, część klatek schodowych w blokach nie posiada podwójnego wyjścia. Wyjście ewakuacyjne ma być zapewnione przejściem z korytarza do piwnicy, a następnie do sąsiedniej klatki schodowej. Podjęto decyzję o inwentaryzacji przejść piwnicznych w budynkach, w celu ustalenia stanu faktycznego, gdyż do Administratora i Zarządu docierają informacje o samowolach mieszkańców osiedla. Jak ustalono, niektórzy mieszkańcy zamykają na kłódki drzwi w korytarzach piwnicznych. Odnotowano też przypadek postawienia ściany działowej i zamontowaniu drzwi, które są zamknięte na zamek. Zarząd informuje, że w przypadku zdarzenia nadzwyczajnego – wymagającego ewakuacji mieszkańców budynku, osoba która narazi mieszkańców budynku na niebezpieczeństwo, poniesie odpowiedzialność karną, określoną w art. 160 kk.
• Przyjęto ofertę cenową na montaż siatek zabezpieczających w budynku 32-42. Okna zewnętrzne na klatkach schodowych zostaną oczyszczone i zostaną założone siatki zabezpieczające przed gołębiami.
• W dalszym ciągu trwają prace przy remontach schodów i wejść do klatek schodowych. Za związane z tym utrudnienia – przepraszamy, ale prosimy o cierpliwość. Będziemy systematycznie dokonywać ich remontów i bieżących napraw.
• Podjęto decyzje o zleceniu zakupu dodatkowych koszy na odpady, które zostaną zamontowane przy ciągach komunikacyjnych na osiedlu. Uszkodzone kosze zostaną wymienione. Wytypowano również dodatkowe miejsca na ich montaż.
Prosimy o szanowanie naszego wspólnego mienia i zgłaszania na bieżąco do Administratora lub na numer alarmowy 112 wszelakich aktów wandalizmu. Nie bądźmy obojętni na przejawy wandalizmu.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!!
ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
OD 1 LIPCA BIURO ADMINISTRATORA PRACUJE W GODZINACH:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.

• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

Komunikat !

W dniach 10.08-21.08.20 Administrator przebywa na urlopie. Biuro zamkniete. Sprawy prosimy zglaszac do biura w Klodzku.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

LIPIEC 2020

W związku z zagrożeniem epidemicznym Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej wykonywał swoje obowiązki w trybie zdalnym, poprzez kontakt mailowy i telefoniczny.

Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej nie brali udziału Współwłaściciele naszej nieruchomości, z uwagi na zagrożenie epidemiczne.
• Omówiono następujące tematy przedłożone przez Administratora, które wpłynęły do jego Biura:
• Podjęto decyzję o przeprowadzeniu głosowań na Uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej Słoneczna 4 – 108 w trybie Indywidualnego Zbierania Podpisów pod uchwałami (z uwagi na stan zagrożenia epidemicznego). Każdy ze Współwłaścicieli dostanie do skrzynki pocztowej pakiet kart do głosowania nad Uchwałami w formie zaproponowanej przez Zarząd Wspólny. W przypadku kiedy Uchwał nie osiągnie wymaganej większości 51 % udziałów – obowiązywać będzie Uchwała w dotychczasowym kształcie. Karty do głosowań należy następnie złożyć w Biurze Administratora.
• Podjęto decyzję o wyrażeniu zgody na spuszczenie wody z instalacji CO w budynku B 6, B 2 i B 3, z uwagi na planowane naprawy instalacji CO i wymiany zaworów
• PRZYPOMINAMY właścicielom mieszkań, że jest to odpowiedni moment na wykonanie napraw lub wymiany grzejników CO. W każdym z takich przypadków wymagane jest pisemne zgłoszenie tego faktu do biura Administratora.
• Zapoznano się z pismem jednego ze Współwłaścicieli dotyczącym planowanej termomodernizacji bloków i palety barw elewacji. Zgodnie z decyzją Zarządu Wspólnoty paleta barw elewacji kolejnych termo modernizowanych bloków jest ustalona i utrzymana będzie w ciepłych – słonecznych.
• W dalszym ciągu trwają prace przy remontach schodów i wejść do klatek schodowych. Za związane tym utrudnienia – przepraszamy, ale prosimy o cierpliwość. Będziemy systematycznie dokonywać ich remontów i bieżących napraw.
• W dalszym ciągu oczekujemy na informację Spółki Usługi Komunalne o terminie wywozu „gabarytów”. O terminie ich wywozu mieszkańcy zostaną poinformowani ogłoszeniami.
• Zapoznano się z informacja Administratora o podniesieniu opłat bankowych za utrzymanie naszych kont w BS Kłodzko. Podjęto decyzję o sprawdzeniu ofert innych banków, w celu obniżenia kosztów prowizji za prowadzenie kont Wspólnoty. Aktualna oferta może wyniesie ok. 2.000 zł rocznie za prowadzenie naszych kont w obecnym banku.
• Podjęto decyzje o wystąpieniu do Spółki Calor o obniżenie mocy zamówionej CO w bloku B 2.
• Podjęto decyzje o wyborze oferty firmy ogólnobudowlanej na montaż siatek zabezpieczających okna przed gołębiami na klatkach schodowych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!! SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
OD 1 LIPCA BIURO ADMINISTRATORA PRACUJE W GODZINACH:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.