Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

ZEBRANIE ZWM Z DNIA 1 PAŹDZIERNIKA 2018 R

W dniu 01.10.2018 roku odbyło się kolejne zebranie ZWM. Omówiono następujące tematy :
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej wzięło udział 2 Współwłaścicieli.
• I zgłoszenie dot. Postępowania odszkodowawczego w związku z wypadkiem losowym.
• II zgłoszenie dotyczyło otrzymanego wezwania do zapłaty za zużytą wodę w naliczeniu ryczałtowym. Zarząd WM przypomina wszystkim Współwłaścicielom, że obowiązkiem każdego odbiorcy wody jest posiadanie sprawnych i zalegalizowanych liczników. W przypadku kiedy odbiorca nie ma legalizacji licznika, lub licznik jest uszkodzony, a użytkownik nie zgłosi tego faktu u Administratora Wspólnoty – zostanie mu naliczona opłata za zużytą wodę wg naliczonego ryczałtu.
• Omówiono zgłoszenia mieszkańców dotyczące ujawnionych na ternie osiedla usterek budowlanych w infrastrukturze osiedla. Zarząd podjął decyzję o włączeniu tych zgłoszeń na listę prac remontowych. Przypominamy, że wszystkie będą wykonywane w technologii i wzornictwie ustalonym dla prac termomodernizacyjnych.
• Omówiono prace termo modernizacyjne na budynku 96 – 108. Zapoznano się z postępem prac oraz uzgodniono z wykonawcą gamę kolorystyczną elewacji budynku. Zgodnie z ustaleniami prace wykonywane są etapami do końcowego stadium wykonania elewacji. Decyzję taką podjęto w celu ograniczenia strat ciepła w okresie zimowym (w przypadku skłucia starej elewacji i ociepliny oraz pozostawienia „gołych” murów na całym budynku). Po zapoznaniu się z opinią Kierownika budowy i inżyniera nadzoru, podjęto decyzję o odsłonięciu ścian budynku w miejscach, gdzie wykonane są nasypy ziemne. Spowoduje to możliwość docieplenia budynku do możliwie najniższego poziomu w piwnicach.
• Omówiono stan instalacji CO po rozpoczęciu okresu grzewczego. Nie stwierdzono awarii na instalacji CO i automatyce czujników pogodowych. Prosimy na bieżąco zgłaszać wszelkie usterki zauważone w działaniu CO. Odpowietrzenie instalacji CO leży w gestii właściciela mieszkania.
Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
• Funkcjonowanie Biura Administratora. Biuro Administratora będzie czynne:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwagi dotyczące utrzymania zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla. W biurze Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkie ujawnione usterki na częściach wspólnych.
• Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla odbędzie się 5 listopada 2018 roku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej