Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

W dniu 06.11.2017 roku odbyło się kolejne zebranie ZWM. Omówiono następujące tematy :

  • Sprawa wymiany wodomierzy. Firma dokonująca wymiany wodomierzy kontynuuje prace i w najbliższym okresie będą usuwane zgłaszane przez właścicieli usterki.  Przypominamy Właścicielom mieszkań o konieczności zgłaszania wszystkich usterek stwierdzonych po dokonanej wymianie wodomierzy. Zgłoszenia prosimy dokonywać w Biurze Administratora.  
  • Sprawa termomodernizacji budynku 84-94. Omówiono  stan wykonywanych prac wykończeniowych oraz uzgodniono wstępny termin odbioru wykonanych prac z firmą. W przypadku stwierdzenia przez Mieszkańców tego bloku, jakichkolwiek niedoróbek lub nieprawidłowości przy wykonywanych pracach – prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do biura Administratora.W chwili obecnej trwają prace końcowe związane z obmurowaniem i odwodnieniem budynku. Przypominamy, aby w przypadku powstania jakichkolwiek szkód związanych z wykonywanymi pracami, zgłaszać je niezwłocznie do biura Administratora.
  • Sprawa dłużników Wspólnoty. Omówiono aktualną sytuację związaną z postępowaniami komorniczymi w stosunku do dłużników. Niestety, pomimo pozytywnego rozpatrzenia podań niektórych dłużników o rozłożenie zaległości na raty – dłużnicy ci nie wywiązują się z warunków podpisanej umowy. Informujemy, że Administrator będzie bezwzględnie w takich przypadkach kierował sprawy do egzekucji komorniczej.

Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:

  • W posiedzeniu Zarządu wzięło udział 3 Współwłaścicieli, którzy przedstawili swoje sprawy. Wspólnie z Administratorem zostały omówione wszystkie zgłoszone problemy i podjęto decyzje co do dalszego toku postępowania w tych sprawach. Podjęto decyzję o remoncie chodnika przed klatką nr 30. Z uwagi na zbierającą się w tym miejscu wodę zostanie położona kostka brukowa, zgodnie z projektem wykonawczym, obowiązującym przy termomodernizowanym bloku.
  • Omówiono sprawę otrzymanego zezwolenia na przeprowadzenie wycinki drzew. Podjęte zostaną działania zmierzające do przeprowadzenia tej wycinki najpóźniej do końca tego roku.
  • Funkcjonowanie biura administratora. Biuro Administratora czynne jest we wtorki i czwartki.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla. W biurze Współwłaściciele mogą zapoznać się z zakresem prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie Naszego Osiedla.
  • Informujemy, że kolejne zebranie ZWM, dostępne również dla Mieszkańców naszego osiedla odbędzie się 4 grudnia 2017 roku.