MARZEC 2024
Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 8 kwietnia 2024 roku.
– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w
FORMIE PISEMNEJ.
Na zebraniu ZWM w m-cu marcu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:
– mieszkanka kl 98 w sprawie zabezpieczenia dachów przez gołębiami. Podjęto decyzję o zleceniu wykonania zabezpieczania.
– mieszkaniec kl 42 w sprawie wilgoci w mieszkaniu. Podjęto decyzję o zleceniu wyceny wykonania docieplenia ścian narożnych parteru tej klatki schodowej, w celu zapobieżenia przemarzaniu ściany w mieszkaniu na wyższej kondygnacji.
– mieszkaniec kl 30 w sprawie możliwości zapoznania się z dokumentami dotyczącymi dostarczania ciepła do budynków na naszym osiedlu. Dokumentacja została udostępniona.
– 2 mieszkańców osiedla w sprawie przedstawienia swoich kandydatur na radnych do Rady Miejskiej w Szczytnej.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) podjętych działań związanych ze zleceniem dokonania wycięcia drzewa przy klatce nr 88. Wspólnota otrzymała zgodę na wycięcie drzewa iglastego, które swoimi rozmiarami zagraża budynkowi.
2) podjętych działań dotyczących ujawnianych usterek i nieprawidłowości, po wykonanej termomodernizacji. Wykonawca termomodernizacji został po raz kolejny wezwany do ich usunięcia. Z uwagi na brak realizacji umowy w zakresie udzielonej gwarancji na wykonane prace, została podjęta decyzja o zleceniu kolejnych napraw ujawnianych usterek innej firmie. Naprawy zostaną wykonane w ramach rękojmi. Ich kosztami zostanie obciążony wykonawca termomodernizacji.
3) czynności realizowanych ws opracowani kosztorysu na wykonanie oddzielnych kotłowni dla każdego z budynków i wybudowania jednej kotłowni dla naszego osiedla. Aktualnie firma, której zlecono dokonanie wyceny opracowuje kosztorys. Od otrzymania tego kosztorysu i warunków zrealizowania tego zadania uzależnione jest ustalenie terminu Walnego Zebrania Współwłaścicieli, w celu podjęcia Uchwały.
Przypominamy, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.
W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– zagnieżdżania się gołębi na dachach budynków,
– uzgodnienia warunków wykonania napraw uszkodzeń nawierzchni na parkingach wewnętrznych Wspólnoty,
– zlecenia naprawy nawierzchni uszkodzonych trawników przez firmę wykonującą remont chodników,
– zlecenia wykonania naprawy układu zasilania w ciepłą wodę w budynku 18 – 32. Zostaną wymienione zawory zasilające i zawory zwrotne w celu ustabilizowania ciśnienia ciepłej wody.
- PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.
WAŻNE:
- Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
- Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
- W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
- Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesiennym.
Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej