Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

MARZEC 2024

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 8 kwietnia 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:

– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,

– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

Na zebraniu ZWM w m-cu marcu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– mieszkanka kl 98 w sprawie zabezpieczenia dachów przez gołębiami. Podjęto decyzję o zleceniu wykonania zabezpieczania.

– mieszkaniec kl 42 w sprawie wilgoci w mieszkaniu. Podjęto decyzję o zleceniu wyceny wykonania docieplenia ścian narożnych parteru tej klatki schodowej, w celu zapobieżenia przemarzaniu ściany w mieszkaniu na wyższej kondygnacji.

– mieszkaniec kl 30 w sprawie możliwości zapoznania się z dokumentami dotyczącymi dostarczania ciepła do budynków na naszym osiedlu. Dokumentacja została udostępniona.

– 2 mieszkańców osiedla w sprawie przedstawienia swoich kandydatur na radnych do Rady Miejskiej w Szczytnej.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) podjętych działań związanych ze zleceniem dokonania wycięcia drzewa przy klatce nr 88. Wspólnota otrzymała zgodę na wycięcie drzewa iglastego, które swoimi rozmiarami zagraża budynkowi.

2) podjętych działań dotyczących ujawnianych usterek i nieprawidłowości, po wykonanej termomodernizacji. Wykonawca termomodernizacji został po raz kolejny wezwany do ich usunięcia. Z uwagi na brak realizacji umowy w zakresie udzielonej gwarancji na wykonane prace, została podjęta decyzja o zleceniu kolejnych napraw ujawnianych usterek innej firmie. Naprawy zostaną wykonane w ramach rękojmi. Ich kosztami zostanie obciążony wykonawca termomodernizacji.

3) czynności realizowanych ws opracowani kosztorysu na wykonanie oddzielnych kotłowni dla każdego z budynków i wybudowania jednej kotłowni dla naszego osiedla. Aktualnie firma, której zlecono dokonanie wyceny opracowuje kosztorys. Od otrzymania tego kosztorysu i warunków zrealizowania tego zadania uzależnione jest ustalenie terminu Walnego Zebrania Współwłaścicieli, w celu podjęcia Uchwały.

Przypominamy, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.   

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

Podjęto interwencje w/s:

– zagnieżdżania się gołębi na dachach budynków,

– uzgodnienia warunków wykonania napraw uszkodzeń nawierzchni na parkingach wewnętrznych Wspólnoty,

– zlecenia naprawy nawierzchni uszkodzonych trawników przez firmę wykonującą remont chodników,

– zlecenia wykonania naprawy układu zasilania w ciepłą wodę w budynku 18 – 32. Zostaną wymienione zawory zasilające i zawory zwrotne w celu ustabilizowania ciśnienia ciepłej wody.

 

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

 

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

 

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesiennym.

 

 

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu

gabarytów

w rejonie kontenerów na odpady.

Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,

na własny koszt.

Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

 

KOMUNIKAT

Prosimy mieszkańców osiedla o właściwe zabezpieczenie piwnic i dokładne zamykanie drzwi wejściowych do klatek schodowych.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.