Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

GRUDZIEŃ 2024

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 13 stycznia 2025 roku.

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w FORMIE PISEMNEJ.

UWAGA WAŻNE !!!!!!!!!!!
WALNE ZEBRANIE WSPÓŁWŁAŚCICIELI WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ SŁONECZNA 4 – 108
ODBEDZIE SIĘ W DNIU
25 STYCZNIA 2025 R
MIEJSCE ZEBRANIA
SZCZYTNA UL. SIENKIEWICZA 16
SALA WIDOWISKOWA MOK

Na zebraniu ZWM w m-cu grudniu przyjęto interesantów:
• współwłaściciel w/s naprawy gwarancyjnej w obróbce blacharskiej jego mieszkania. Zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji dla firmy dekarskiej w ramach naprawy gwarancyjnej.
• współwłaściciel w/s złożenia pisma do Administratora i Zarządu. Podjęto decyzję o udzieleniu odpowiedzi pisemnej przez Administratora.
oraz omówiono następujące tematy:
• Sprawa zlecenia wycięcia drzew w rejonie budynku nr 58 – 70. Na dokonanie wycięcie Wspólnota otrzymała zezwolenie Starosty, z uwagi na stwarzanie zagrożenia dla mieszkańców i bloku. Zaakceptowano ofertę firmy świadczącej usługi porządkowe na terenie Osiedla. W cenie oferty zawarto: przygotowanie i wycinkę wytypowanych drzew, utylizację odpadów po wykonanej ścince, przygotowanie terenu i rekultywacja trawnika.

PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego osiedla, nieprawdziwych informacji o kosztach wymiany wodomierzy.

UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przyspieszenia prac związanych z udostępnieniem dla kierowców parkingów przy remontowanej drodze wokół osiedla. Członek Zarządu uczestniczył w spotkaniu z wykonawca prac. Wskazano miejsca, gdzie mogą być już udostępnione dla mieszkańców miejsca parkingowe, na wyremontowanych parkingach.
– Członek Zarządu uczestniczył w spotkaniu z wykonawcą prac porządkowych na terenie Osiedla. Wytypowano drzewa i krzewy do cięcia pielęgnacyjnego, na wniosek mieszkańców poszczególnych klatek schodowych.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

LISTOPAD 2024

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 2 grudnia 2024 roku.

– Godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w
FORMIE PISEMNEJ.

Na zebraniu ZWM w m-cu listopadzie przyjęto interesantów:
1 współwłaściciel w/s zalania mieszkania w klatce schodowej nr 72. Zgłoszenie przekazano do realizacji dla firmy dekarskiej.
1 współwłaściciel w/s wykonania podjazdu do klatki schodowej nr 22 dla osoby niepełnosprawnej. Uzgodniono sposób realizacji projektu wykonania platformy i remontu schodów wejściowych do tej klatki schodowej.
Właściciel firmy wykonującej prace porządkowe na terenie osiedle w/s cięć pielęgnacyjnych na krzewach i drzewach. Zlecono dokonanie wyceny i złożenia oferty na cięcia pielęgnacyjne drzew powyżej 4 m wysokości.
oraz omówiono następujące tematy:
1) sprawa wykonania przyłączy gazowych do poszczególnych budynków. Administrator został poinformowany przez PSG o przesunięciu terminu realizacji zlecenia na wykonanie przyłączy średnicowych – gazowych do poszczególnych budynków. Powodem jest przekierowanie wszystkich firm wykonujących prace dla PSG na tereny popowodziowe, w celu naprawy instalacji gazowych przed nadchodzącym okresem zimowym. Wspólnie z Administratorem Zarząd podjął decyzję o przełożeniu terminu zebrania Współwłaścicieli, do czasu uruchomienia prac związanych z wykonaniem przyłączy gazowych do naszych budynków. Decyzja ta nie będzie miała wpływu na rozliczenie roczne Współwłaścicieli. Pozwoli natomiast na przedstawienie wszystkich niezbędnych danych (finansowych i projektowych), związanych z wykonaniem kotłowni gazowych w poszczególnych budynkach – na zebraniu Współwłaścicieli.
2) sprawa przygotowania umowy z firmą dekarską na wykonanie przeglądu technicznego dachów, wykonania niezbędnych prac objętych gwarancją i wykonywania prac naprawczych w ramach tzw. pogotowia technicznego. Podpisanie takiej umowy pozwoli na zgłaszanie wszelkich usterek do jednej firmy, która będzie musiała dokonać niezbędnej naprawy w czasie nieprzekraczającym np. 48 h.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego osiedla, nieprawdziwych informacji o kosztach wymiany wodomierzy.

UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– zalania mieszkania w klatce schodowej nr 10,
– zalania mieszkania w klatce schodowej nr 36 i 38.
– przyspieszenia prac związanych z udostępnieniem dla kierowców parkingów przy remontowanej drodze wokół osiedla. Członek Zarządu uczestniczył w spotkaniu z Panem Burmistrzem Szczytnej i wykonawcą prac. Pan Burmistrz przychylił się do naszej prośby, o uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi i usypanie podjazdów do parkingów. Prace te zostaną zakończone w pierwszym tygodniu grudnia.
– podjęto interwencję w/s zgłoszenia mieszkańca kl nr 42 o usunięciu z terenu trawnika nasadzonego tam przez niego drzewa owocowego.

PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej