WRZESIEŃ 2020
Zebrania Zarządu są organizowane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa epidemicznego.
Omówiono następujące tematy:
• W zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej wzięła udział jedna ze Współwłaścicielek naszej nieruchomości.
• Osoba ta zadawała Zarządowi i Administratorowi pytania związane z otrzymanymi projektami Uchwał. W takcie prowadzonej dyskusji Zarząd uzyskał informacje, że na terenie naszego Osiedla niektórzy ze Współwłaścicieli rozpowiadają nieprawdziwe informacje, mające na celu wprowadzenie w błąd innych mieszkańców przed głosowaniem nad Uchwałami. Jedną z takich nieprawdziwych informacji jest straszenie mieszkańców Osiedla wzrostem czynszu o 65 %, w przypadku przyjęcia Uchwały o wynagrodzeniu za pracę w Zarządzie Wspólnoty.
INFORMUJEMY, ŻE PRZEKAZYWANE INFORMACJE SĄ NIEPRAWDZIWE, A OSOBY KTÓRE JE PRZEKAZUJĄ, OKŁAMUJĄ MIESZKAŃCÓW NASZEGO OSIEDLA. Ponadto osoby te w przekazywanych informacjach, powołują się na zapisy Statutu Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej w Szczytnej przy ul. Słonecznej 4 – 108,
który nie istnieje w obrocie prawnym.
• ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANOWEJ INFORMUJE, ŻE OSOBY TE POWOŁUJĄ SIĘ NA PROJEKT STAUTU, KTÓRY CZŁONKOWIE ZARZĄDU OTRZYMALI DO ZAPOZNANIA, WPROWADZENIA SWOICH POPRAWEK I WSPÓLNYCH UZGODNIEŃ.
STATUT TEN NIE ZOSTAŁ PRZYJĘTY I NIE OBOWIĄZUJE W NASZEJ WSPÓLNOCIE.
• Zarząd Wspólnoty podjął decyzję o zastosowaniu środków prawnych w stosunku do osób, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje na temat Zarządu Wspólnoty i Administratora osiedla.
• Komisyjnie przeliczano karty do glosowania z głosami nad projektami Uchwał, których pakiety otrzymaliście Państwo do swoich skrzynek pocztowych. Następnie przeliczono głosy wg posiadanych udziałów Współwłaścicieli. Poniżej przedstawiamy wynik glosowania. Ponadto informujemy, że sprawozdanie z przeprowadzonego głosowania otrzymacie Państwo do swoich skrzynek pocztowych.
Uchwała nr 01/2020
Za : 51 671
Przeciw : 9 099
UCHWAŁA ZOSTAŁA PRZYJĘTA
Uchwała 02/2020
Za : 29 181
Przeciw : 31 321
UCHWAŁA ZOSTAŁA ODRZUCONA
Uchwała 03/2020
Za : 52 333
Przeciw : 9 308
UCHWAŁA ZOSTAŁA PRZYJĘTA
Uchwała 04/2020
Za : 28 665
Przeciw : 31 100
UCHWAŁA ZOSTAŁA ODRZUCONA
Ankieta 01/2020
Za : 42 662
Przeciw : 18 053
Na najbliższym posiedzeniu Zarządu, wyniki Ankiety zostaną omówione i zostanie podjęta ostateczna decyzja w sprawie utrzymania porządku i czystości na częściach wspólnych osiedla.
• W związku z przeprowadzonym głosowaniem informujemy, że przyjęcie Uchwały w sprawie udzielania absolutorium Zarządowi Wspólnoty i przyjęcia sprawozdania finansowego oraz Uchwały w sprawie ustalenia wysokości zaliczki na pokrycie Funduszu remontowego, było niezbędne do realizacji projektu termo modernizacyjnego. W przypadku niedostarczenia tych Uchwał do złożonego projektu i wniosku o przyznanie kredytu preferencyjnego, lub ich nieprzyjęcia przez Współwłaścicieli – nasza Wspólnota nie otrzymałaby tego kredytu. Jest to wymóg formalny, określony w Regulaminie przedmiotowego projektu.
• Omówiono następujące tematy przedłożone przez Administratora, które wpłynęły do jego Biura:
• Zapoznano się z informacją o stanie konta na Funduszu Eksploatacyjnym i Funduszu Remontowym.
• Zapoznano się z informacją o stanie zadłużenia Współwłaścicieli na rzecz Wspólnoty i podejmowanych krokach prawnych w stosunku do dłużników.
• Omówiono sprawę zgłoszonych awarii wodomierzy. Wykaz tych wodomierzy został przekazany do ich dostawcy w celu wymiany – w ramach naprawy gwarancyjnej. Prosimy o zgłaszanie na bieżąco ewentualnych awarii wodomierzy lub błędnych wskazań i odczytów.
• W dalszym ciągu trwają prace przy remontach schodów i wejść do klatek schodowych. Za związane z tym utrudnienia – przepraszamy, ale prosimy o cierpliwość. Będziemy systematycznie dokonywać ich remontów i bieżących napraw.
Prosimy o szanowanie naszego wspólnego mienia i zgłaszania na bieżąco do Administratora wszelkich awarii lub aktów wandalizmu na częściach wspólnych.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!!
ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
OD 1 LIPCA BIURO ADMINISTRATORA PRACUJE W GODZINACH:
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej