Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

LISTOPAD 2020

Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne i obowiązujące przepisy Zarząd Wspólnoty pracował w systemie zdalnym, ograniczając spotkania do niezbędnego minimum.

W czasie pracy zdalnej Zarząd Wspólnoty omówił następujące tematy przedłożone przez Administratora, które wpłynęły do jego Biura:
• Zlecono zamontowanie wodomierzy w mieszkaniu w klatce nr 42. Kosztami montażu wodomierzy i nakładki elektronicznej zostanie obciążony Właściciel mieszkania.
• Omówiono sprawę dłużników naszej Wspólnoty. Rozpatrzono podanie dłużników o rozłożenie na raty posiadanego zadłużenia. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat. W przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego.
• Odebrano prace związane z remontem chodnika przed wejściami do klatek schodowych w budynku 18 – 32. Prosimy Mieszkańców o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag co do wykonanych prac remontowych. Wytypowano następne prace remontowe, związane z naprawą schodów i chodników przez wejściami do klatek schodowych.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z centralnym ogrzewaniem i dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CO i CW.
• Z uwagi na zagrożenie zalaniem pomieszczeń kotłowni CO i CW, zlecono firmie wod-kan udrożnienie instalacji kanalizacji. Usługa została wykonana na koszt Wodociągów, gdyż jak ustalono zator w kanalizacji powstał na odcinku obsługiwanym przez Wodociągi.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!!
ODPADY !!!!! 

SEGREGACJA !!!!!
• Ustawodawca nakłada na Gminy OBOWIĄZEK BEZWZGLĘDNEGO segregowania odpadów. Na gminy, które nie będą osiągać tego pułapu, nakładane będą kary finansowe. Gmina przeniesie te kary na właścicieli nieruchomości, którzy nie będą segregować odpadów w należyty sposób. Biorąc pod uwagę stan segregowania odpadów na terenie naszego osiedla, należy liczyć się ze znacznym wzrostem cen za wywóz odpadów z terenu naszej Wspólnoty.
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Sprawy bieżącego utrzymania osiedla:
BIURO ADMINISTRATORA PRACUJE W TRYBIE ZDALNYM.
• Wtorki w godz. 8 – 12
• Czwartki w godz. 8 – 12
• Piątki w godz. 12 – 16.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Biura Administratora uwag dotyczących utrzymania czystości na terenie Naszego Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszystkich ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej