Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

GRUDZIEŃ 2023

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 8 stycznia 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać w Biurze Administratora (lub pisemnie do skrzynki podawczej).

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

Biuro Administratora czynne w czwartki od godz. 9:00 – 16:00.

Na zebraniu ZWM w m-cu grudniu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– na zebranie Zarządu nie zgłosił się żaden ze Współwłaścicieli.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) kontynuowania prac związanych z naprawą nawierzchni chodników przed kl nr 78 i 80. Po przeprowadzeniu częściowego odbioru wykonanej nawierzchni, zobowiązano wykonawcę do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości,

2) wyników przeprowadzonej ankiety dot. rozliczenia energii cieplnej i mocy zamówionej na terenie Wspólnoty. W wyznaczonym terminie Współwłaściciele zwrócili ok. 46 % ankiet. W związku z powyższym Zarząd podjął decyzję o wydłużeniu okresu na zebranie ankiet w przedmiotowej sprawie do dnia 17 grudnia,

3) pisma przygotowanego przez mieszkańców budynku  32 – 42 w/s przystąpienia do termomodernizacji tego budynku. Mieszkańcy zwrócili się do Zarządu z prośbą o rozważenie możliwości wykonania termomodernizacji w systemie gospodarczym. Obecnie Administrator i Zarząd prowadzą rozmowy z właścicielami firm, które  wykonują takie prace budowlane, w celu uzgodnienia możliwości przeprowadzenia termomodernizacji budynków w systemie gospodarczym – etapami. Z danych zawartych w sprawozdaniu finansowym wynika, że jest możliwość prowadzenia i finansowania takich prac, realizując je na poszczególnych klatkach schodowych. Jest to jednakże uzależnione od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

– wykonano częściowy odbiór remontowanych chodników przy blokach 78 – 80 i odbyło się spotkanie z wykonawcą remontu chodników, w celu uzgodnienia sposobu remontu chodnika w rejonie kl nr 80 i 82.

Podjęto interwencje w/s:

– naprawy uszkodzonego włazu do studzienki kanalizacyjnej przed kl nr 48.

– zalania mieszkań w kl nr 6 i 8 wodami opadowymi. Zlecono wykonawcy remontu elewacji usunięcie nieprawidłowości i naprawę wykonanego docieplenia.

– zalania mieszkania w kl nr 36 wodami opadowymi. Naprawę nieszczelności w dachu zlecono firmie wykonującej naprawy dekarskie.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej składa serdeczne podziękowania pracownikom firmy wykonującej prace porządkowe na terenie Osiedla, którzy z własnej inicjatywy wykonali naprawę nawierzchni chodnika prowadzącego do sklepu Biedronka.

 

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do biura Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej