Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

 

CZERWIEC 2024

 

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 1 lipca 2024 roku.

 

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.

– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:

– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,

– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.

Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty

tylko i wyłącznie w

FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu czerwcu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:

– 1 Współwłaścicielka w sprawie zaciekającego po opadach atmosferycznych mieszkania. Administrator poinformował o podjętych w tej sprawie działaniach. Główna przeszkodą w wymianie starych okien w mieszkaniu na wyższym piętrze (przez które zacieka mieszkanie poniżej) jest brak uregulowania statutu prawnego mieszkania. Trwają czynności zmierzające do ustalenia osoby odpowiedzialnej za to mieszkanie.

– 4 Współwłaścicieli z bloku nr 18 – 32 w sprawie  zmiany mocy zamówionej w ich bloku. Podjęto decyzje o wystąpieniu do firmy Calor o zmianę mocy zamówionej w tym budynku. Okres obowiązywania nowej taryfy będzie obowiązywał od nowego okresu rozliczeniowego – 1 stycznia 2025 r.

 

 

– Administrator przekazał informacje w sprawie:

1) kontynuowania prac związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i finansowej wykonania kotłowni gazowej. Firma wykonująca tę usługę wykonała już niezbędną dokumentacją techniczną. Została również zebrana oferta na kosztorys wykonania kotłowni w wariantach nr I i II. Zebranie tych danych jest niezbędne do przygotowania odpowiedniej dokumentacji i przedstawienia wyliczeń na Walne Zebranie Współwłaścicieli.

DOPIERO PO SKOMPLETOWANIU TEJ DOKUMENTACJI ZOSTANĄ PRZYGOTOWANE  MATERIAŁY DLA WSPÓŁWŁAŚCICIELI,  ORAZ USTALONY TERMIN WALNEGO ZEBRANIA WSPÓLNOTY

2) Przygotowania dokumentacji technicznej i wysłaniu zapytania ofertowego na wyłonienie wykonawcy prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Z uwagi na upływający 5-cio letni okres używania (legalizacji) wodomierzy, przepisy nakazują nam legalizowanie wodomierzy i przekazanie protokołów ich wymiany do zakładu wodociągów.

  • PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:

Podjęto interwencje w/s:

– zalania mieszkania w kl nr 8.

– usunięcia zanieczyszczeń w rynnach odpływowych w budynku 4 – 16.

– prac przy wymianie kanalizacji i nawierzchni drogi na ul. Słonecznej. Trwają rozmowy ws naprawy ubytków w nawierzchni parkingów.

– odebrano prace związane z naprawą nawierzchni uszkodzonych trawników przez firmę wykonującą remont chodników,

– sprawdzono realizację wykonania naprawy układu zasilania w ciepłą wodę w budynku 18 – 32.

PRZYPOMNAMY

Współwłaścicielom o obowiązku zakończenia wszystkich prac remontowych na instalacji centralnego ogrzewania do końca miesiąca września.

 

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają

OBOWIĄZEK

sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.

Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,

 jak i ciągów komunikacyjnych.

 

Przypominamy, że prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.  

 

WAŻNE:

  • Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
  • Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
  • W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
  • Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

 

  • Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

 

 

Przypominamy:

WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!

SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest

WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW

w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do

ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

 

 

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesiennym.

 

 

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu

gabarytów

w rejonie kontenerów na odpady.

Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,

na własny koszt.

Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

 

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej