Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

LUTY 2025

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 3 marca 2025 roku.

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu lutym przyjęto interesantów:
– 1 współwłaściciel w/s zalewania mieszkania podczas opadów atmosferycznych. Ustalono, że woda przedostaje się pod nieprawidłowo wykonaną obróbkę blacharską. Zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji dla firmy dekarskiej w ramach naprawy gwarancyjnej.
oraz omówiono następujące tematy:
1) Sprawa zgłoszonego projektu uchwały właścicielskiej na Walnym Zebraniu Sprawozdawczym. Administrator przekazał wstępną opinię prawną w tej sprawie. Ustalono, że projekt wspomnianej uchwały zostanie poddany analizie prawnej i zostanie sporządzona pisemna opinia uwzględniająca stan prawny określony w Ustawie o własności lokali.
2) Sprawa lokalu socjalno – rehabilitacyjnego w kl nr 42. Odbyło się wstępne spotkanie z pracownikami OPS w Szczytnej w sprawie wynajęcia tego lokalu osobie z niepełnosprawnością w stopniu znacznym.
PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Głosowania nad uchwałą nr 2/2025 w sprawie przystąpienia do wykonania kotłowni gazowych w poszczególnych budynkach. Na dzień 18 lutego zakończono głosowanie nad w/w Uchwałą, za którą na TAK glosowały 52 234 udziały.
2) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego osiedla, nieprawdziwych informacji o kosztach wymiany wodomierzy.

UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przygotowania mieszkania socjalno – rehabilitacyjnego w kl. 42 do ponownego wynajęcia dla osoby niepełnosprawnej.
– wycieku z instalacji wodnej w bloku 44 – 54. Zlecono usunięcie usterki dla firmy hydraulicznej.
– przegląd instalacji oświetleniowej na terenie osiedla wspólnie z firmą wykonującą usługi elektryczne dla Gminy.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
• Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
• Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
• W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
• Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej