Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

MARZEC 2025

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 7 kwietnia 2025 roku.

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu marcu przyjęto interesantów:
– 1 współwłaściciel w/s ustawienia ławki przed klatką schodową nr 8. Zlecono Administratorowi sprawdzenie, czy na terenie Osiedla znajdują się „wolne” ławki. Jeżeli takich ławek nie będzie, to dopiero wówczas zostanie podjęta decyzja o ewentualnym zakupie nowych ławek.
– 1 współwłaściciel w/s rozliczenia indywidualnego za rok 2024. Przekazano informację, że w dniu 31 marca Administrator będzie w sprawie indywidualnych rozliczeń pełnił dyżur w Biurze, w godz. 16 – 18.
oraz omówiono następujące tematy:
1)    Sprawa lokalu socjalno – rehabilitacyjnego w kl nr 42. Odbyło się wstępne spotkanie z pracownikami OPS w Szczytnej w sprawie wynajęcia tego lokalu osobie z niepełnosprawnością w stopniu znacznym. Przeprowadzono odbiór lokalu po poprzednim dzierżawcy oraz sporządzono protokół przekazania lokalu do dzierżawy nowej osobie. Osoba ta spełnia wszystkie warunki określone dla lokalu socjalno-rehabilitacyjnego.
PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Wstępnych ustaleń z bankiem w/s  ewentualnego udzielenia Wspólnocie kredytu na dokończenie termomodernizacji Osiedla i docieplenia pozostałych bloków. Ze wstępnych ustaleń wynika, że wysokość oprocentowania takiego kredytu będzie wynosić od 6-7 procent (z uwzględnieniem dofinansowania ze środków KPO).
2) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu.  Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego Osiedla, nieprawdziwych informacji o bezzasadności wymiany wodomierzy.

PRZYPOMINAMY !!!!!
Obowiązkiem właściciela mieszkania jest legalizacja wodomierzy w okresach 5-cio letnich.
UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przygotowania mieszkania socjalno – rehabilitacyjnego w kl. 42 do ponownego wynajęcia dla osoby niepełnosprawnej.
– podjęcia prac związanych z renowacją placu na kontenery na odpady komunalne, w rejonie klatki schodowej nr 20.
– przegląd małej architektury (ławki, pojemniki na odpady, pojemniki „psi pakiet”, itp., na terenie naszego Osiedla.
– spotkanie z Radnymi z okręgu naszego Osiedla w/s prawidłowego odbioru nowej kategorii odpadów „ODZIEŻ” z terenu Osiedla. Ze wstępnych ustaleń wynika, że firma Usługi Komunalne cyklicznie (co 2 – 3 miesiące) będzie odbierać spec lanie przystosowanym do tego pojazdem worki z odpadami w kategorii „ODZIEŻ” z wyznaczonych wcześniej miejsc.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

 

Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
·        Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty  na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
·        Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
·        Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
·        W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
·        Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

·        Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!!        ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie jesennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

LUTY 2025

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 3 marca 2025 roku.

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w FORMIE PISEMNEJ.

na zebraniu ZWM w m-cu lutym przyjęto interesantów:
– 1 współwłaściciel w/s zalewania mieszkania podczas opadów atmosferycznych. Ustalono, że woda przedostaje się pod nieprawidłowo wykonaną obróbkę blacharską. Zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji dla firmy dekarskiej w ramach naprawy gwarancyjnej.
oraz omówiono następujące tematy:
1) Sprawa zgłoszonego projektu uchwały właścicielskiej na Walnym Zebraniu Sprawozdawczym. Administrator przekazał wstępną opinię prawną w tej sprawie. Ustalono, że projekt wspomnianej uchwały zostanie poddany analizie prawnej i zostanie sporządzona pisemna opinia uwzględniająca stan prawny określony w Ustawie o własności lokali.
2) Sprawa lokalu socjalno – rehabilitacyjnego w kl nr 42. Odbyło się wstępne spotkanie z pracownikami OPS w Szczytnej w sprawie wynajęcia tego lokalu osobie z niepełnosprawnością w stopniu znacznym.
PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Głosowania nad uchwałą nr 2/2025 w sprawie przystąpienia do wykonania kotłowni gazowych w poszczególnych budynkach. Na dzień 18 lutego zakończono głosowanie nad w/w Uchwałą, za którą na TAK glosowały 52 234 udziały.
2) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego osiedla, nieprawdziwych informacji o kosztach wymiany wodomierzy.

UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przygotowania mieszkania socjalno – rehabilitacyjnego w kl. 42 do ponownego wynajęcia dla osoby niepełnosprawnej.
– wycieku z instalacji wodnej w bloku 44 – 54. Zlecono usunięcie usterki dla firmy hydraulicznej.
– przegląd instalacji oświetleniowej na terenie osiedla wspólnie z firmą wykonującą usługi elektryczne dla Gminy.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
• Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
• Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
• W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
• Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej

Zebranie Zarządu !

„Informujemy, że zebranie Zarządu Wspólnoty odbędzie się w dniu 13 lutego (czwartek) o godz. 16:30”

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

Walne Zebranie !

OGŁOSZENIE

Informujemy szanownych Współwłaścicieli, że Walne Zebranie

„Wspólnoty Mieszkaniowej Słoneczna 4 – 108”,

odbędzie się w dniu

25 stycznia 2025 roku (sobota),
o godzinie 10:00,

w sali widowiskowej MOK w Szczytnej, przy ul. Sienkiewicza 16.

Serdecznie zapraszamy !!!

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
i
Administrator Wspólnoty Mieszkaniowej
Słoneczna 4 – 108

Zebranie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

GRUDZIEŃ 2024

Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 13 stycznia 2025 roku.

– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w FORMIE PISEMNEJ.

UWAGA WAŻNE !!!!!!!!!!!
WALNE ZEBRANIE WSPÓŁWŁAŚCICIELI WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ SŁONECZNA 4 – 108
ODBEDZIE SIĘ W DNIU
25 STYCZNIA 2025 R
MIEJSCE ZEBRANIA
SZCZYTNA UL. SIENKIEWICZA 16
SALA WIDOWISKOWA MOK

Na zebraniu ZWM w m-cu grudniu przyjęto interesantów:
• współwłaściciel w/s naprawy gwarancyjnej w obróbce blacharskiej jego mieszkania. Zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji dla firmy dekarskiej w ramach naprawy gwarancyjnej.
• współwłaściciel w/s złożenia pisma do Administratora i Zarządu. Podjęto decyzję o udzieleniu odpowiedzi pisemnej przez Administratora.
oraz omówiono następujące tematy:
• Sprawa zlecenia wycięcia drzew w rejonie budynku nr 58 – 70. Na dokonanie wycięcie Wspólnota otrzymała zezwolenie Starosty, z uwagi na stwarzanie zagrożenia dla mieszkańców i bloku. Zaakceptowano ofertę firmy świadczącej usługi porządkowe na terenie Osiedla. W cenie oferty zawarto: przygotowanie i wycinkę wytypowanych drzew, utylizację odpadów po wykonanej ścince, przygotowanie terenu i rekultywacja trawnika.

PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.

– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Kontynuowaniu prac związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu. Prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi na tablicach ogłoszeń dotyczącymi kosztów wymiany wodomierzy. Do Administratora i Zarządu docierają informacje, o rozpowszechnianiu przez niektórych z mieszkańców naszego osiedla, nieprawdziwych informacji o kosztach wymiany wodomierzy.

UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.

W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przyspieszenia prac związanych z udostępnieniem dla kierowców parkingów przy remontowanej drodze wokół osiedla. Członek Zarządu uczestniczył w spotkaniu z wykonawca prac. Wskazano miejsca, gdzie mogą być już udostępnione dla mieszkańców miejsca parkingowe, na wyremontowanych parkingach.
– Członek Zarządu uczestniczył w spotkaniu z wykonawcą prac porządkowych na terenie Osiedla. Wytypowano drzewa i krzewy do cięcia pielęgnacyjnego, na wniosek mieszkańców poszczególnych klatek schodowych.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.

PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.

PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.

WAŻNE:
Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.

Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.

Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.

Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.

Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej