WRZESIEŃ 2023
Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 2 października 2023 roku.
– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać w Biurze Administratora (lub pisemnie do skrzynki podawczej).
Biuro Administratora czynne w czwartki od godz. 9:00 – 16:00.
Na zebraniu ZWM w m-cu wrześniu przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:
– na zebranie Zarządu zgłosił się 1 Współwłaściciel:
1) w/s wyjaśnienia jego wątpliwości, co do dokonanych rozliczeń przez Administratora. Zobowiązano Administratora do uzgodnienia terminu spotkania z właścicielem mieszkania i wyjaśnienia zgłoszonych wątpliwości. W dniu 11 września Zarząd został powiadomiony przez Administratora, że właściciel nie zgłosił się na spotkanie, nie informując o przyczynie braku obecności na umówionym spotkaniu.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) rozpoczęciu prac związanych z naprawą nawierzchni chodników przed kl nr 44, 46, 78,
2) rozpoczęciu prac związanych z remontem elewacji i docieplenia ścian, oraz naprawy balkonów w budynku 4 – 16, 18 – 30 i 96 – 108,
3) kontynuowaniu prac związanych z naprawą schodów (naprawa płytek i uzupełnienie fug) przed okresem zimowym.
4) kontynuowania prac związanych z modernizacją instalacji CWU, w celu wyrównania ciśnienia ciepłej wody w mieszkaniach szczytowych,
5) zamontowania na terenie osiedla stojaków z tzw „psim pakietem”. Przypominamy wszystkim właścicielom zwierząt o obowiązku usuwania przez nich nieczystości, pozostawianych przez ich zwierzęta.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w
FORMIE PISEMNEJ.
W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
- Podjęto interwencje w/s:
– usunięcia niedrożności kanalizacji w budynku 16 – 32 i 84 – 94,
– naprawy barierek ochronnych przy wejściach do klatek schodowych,
– występowania zawilgocenia w mieszkaniu w kl nr 94,
– zorganizowano spotkanie z pracownikami technicznymi firmy Tauron, w celu ustalenia przyczyn zalewania wodami opadowymi pomieszczeń piwnicznych w kl 94. Z ustaleń Zarządu wynika, że woda deszczowa jest nieprawidłowo odprowadzana z pomieszczenia trafostacji i przedostaje się do piwnicy budynku Wspólnoty.
PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.
WAŻNE:
- Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
- Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
- W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
- Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.
- PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do biura Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej