PAŹDZIERNIK 2023
Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 6 listopada 2023 roku.
– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać w Biurze Administratora (lub pisemnie do skrzynki podawczej).
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w
FORMIE PISEMNEJ.
Biuro Administratora czynne w czwartki od godz. 9:00 – 16:00.
Na zebraniu ZWM w m-cu październiku przyjęto interesantów oraz omówiono następujące tematy:
– na zebranie Zarządu zgłosiło się 2 Współwłaścicieli:
1) w/s wilgoci występującej w mieszkaniu od strony trafostacji (kl 94). Współwłaściciel złożył pisemny wniosek o wykonanie prac osuszających budynek i wykonania przez formę Tauron prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z budynku i terenu stanowiącego własność tej firmy.
1) w/s rozliczenia jego mieszkania i sprawdzenia prawidłowości dokonanych naliczeń. Zobowiązano Administratora do sprawdzenia poprawności dokonanych naliczeń w tym mieszkaniu i przesłania informacji pisemnej.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) kontynuowania prac związanych z naprawą nawierzchni chodników przed kl nr 44, 46, 78,
2) kontynuowaniu prac związanych z remontem elewacji i docieplenia ścian, oraz naprawy balkonów w budynku 4 – 16, 18 – 30 i 96 – 108,
3) kontynuowaniu prac związanych z naprawą schodów (naprawa płytek i uzupełnienie fug, poprawienie montażu barierek ochronnych) przed okresem zimowym.
4) przygotowania firmy świadczącej usługi porządkowe terenie Osiedla do okresu zimowego.
W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
– wykonano odbiór prac związanych remontem balkonu w kl nr 96,
– wykonano częściowy odbiór remontowanych chodników przy blokach 44 – 54 i 72 – 82,
– odbyło się spotkanie z wykonawcą remontu chodników, w celu uzgodnienia sposobu remontu chodnika w rejonie kl nr 80 i 82. Remont zostanie wykonany w technologii, umożliwiającej dojazd do tego budynku pojazdów służb komunalnych, ratowniczych i dostawczych.
- Podjęto interwencje w/s:
– usunięcia niedrożności kanalizacji w budynku 4 – 16 i kl nr 82,
– przeprowadzenia remontu 2 balkonów w budynku 18 – 30,
– zgłoszenia potrzeby wycięcia drzew w rejonie budynku 44 – 54,
- PRZYPOMINAMY o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.
WAŻNE:
- Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
- Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
- W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
- Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.
- Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do biura Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej