PAŹDZIERNIK 2024
Najbliższe posiedzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej odbędzie się w dniu 12 listopada 2024 roku.
– godziny przyjęć Współwłaścicieli: 16:40 – 17:00, w dniu spotkania Zarządu.
– Najpilniejsze zgłoszenia i sprawy prosimy przekazać:
– telefonicznie – w Biurze Administratora DCON w Kłodzku,
– pisemnie – pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej.
Przypominamy Współwłaścicielom o podjętej przez Zarząd decyzji, o przyjmowaniu wniosków Współwłaścicieli dotyczących Wspólnoty
tylko i wyłącznie w
FORMIE PISEMNEJ.
Na zebraniu ZWM w m-cu październiku przyjęto interesantów:
1) 1 współwłaściciel w/s wyrażenia zgody na wykonanie podjazdu do klatki schodowej nr 22 dla osoby niepełnosprawnej. Podjęto uchwałę Zarządu w/s wyrażenia zgody na wykonanie takiego podjazdu.
2) 1 współwłaściciel w/s zalewania mieszkania w kl nr 72 wodami z opadów atmosferycznych. Podjęto decyzję o zleceniu odpowiednich prac firmie dekarskiej.
oraz omówiono następujące tematy:
1) Wniosek mieszkańców klatki nr 22 o wykonanie naprawy schodów wejściowych do tej klatki schodowej. Zarząd podjął decyzję o wykonaniu naprawy schodów do tej klatki schodowej z funduszu remontowego.
2) sprawa przeciekających posadzek na balkonach. Administrator przedstawił listę najpilniejszych zgłoszeń i napraw. Zarząd nawiązał współpracę z firmą budowlaną, która podjęła się wykonania napraw balkonów na terenie naszego Osiedla. Zlecono w trybie pilnym wykonanie naprawy balkonu w kl nr 68.
Z UWAGI NA WYSTĘPUJĄCE TRUDNOŚCI NA RYNKU USŁUG BUDOWLANYCH – W SZCZEGÓLNOŚCI USŁUG DEKARSKICH I MURARSKICH – PROSIMY MIESZKAŃCÓW OSIEDLA, O PRZEKAZYWANIE DO ADMINISTRTORA INFORMACJI O FIRMACH. KTÓRE CHCIAŁYBY WYKONYWAĆ PRACE ZLECONE NA NASZYM OSIEDLU.
– Administrator przekazał informacje w sprawie:
1) Przygotowania dokumentacji na Walne Zebranie Współwłaścicieli. Uzgodniono wstępnie termin Walnego Zebrania na dzień 16 listopada 2024 r.
2) Po opracowaniu kalendarza prac i terminów ich realizacji Zarząd wspólnie z Administratorem ustali termin Walnego Zebrania Współwłaścicieli, na którym zostanie przedstawiony przygotowany projekt i kosztorys prac.
4) Kontynuowaniu prac przygotowawczych, związanych z wymianą wodomierzy na naszym Osiedlu.
UWAGA !!!!!!
Przypominamy, że osoby które nie dokonają wymiany
wodomierzy nieposiadających legalizacji,
zostaną obciążone za zużycie wody w systemie
RYCZAŁTOWYM.
W bieżącym miesiącu, w czasie pracy Zarząd Wspólnoty przeprowadził następujące czynności:
Podjęto interwencje w/s:
– przeprowadzono wizję lokalną przy kl nr 22, gdzie mieszkańcy złożyli wniosek o wykonanie naprawy schodów.
– sprawdzono realizację napraw gwarancyjnych przy elewacji i obróbkach blacharskich w budynku nr 58 – 70.
– członkowie Zarządu wraz z mieszkańcami naszego Osiedla uczestniczyli w spotkaniu z Burmistrzem Szczytnej, które dotyczyło remontu ulicy Słonecznej.
– podjęto interwencję w/s zgłoszenia mieszkańca kl nr 42 o usunięciu z terenu trawnika nasadzonego tam przez niego drzewa owocowego.
PRZYPOMINAMY
o całkowitym zakazie dokonywania na terenie Wspólnoty samodzielnych nasadzeń drzew i krzewów.
PRZYPOMINAMY, że właściciele zwierząt mają
OBOWIĄZEK
sprzątania odchodów po swoich zwierzętach.
Obowiązek ten dotyczy zarówno terenów zielonych,
jak i ciągów komunikacyjnych.
PRZYPOMINAMY !!!
Prowadzenie prac termomodernizacyjnych w systemie gospodarczym, uzależnione jest od systematycznych wpłat na fundusz eksploatacyjny i remontowy, oraz spłatę istniejącego zadłużenia przez poszczególnych Współwłaścicieli.
WAŻNE:
• Sprawa dłużników naszej Wspólnoty. Informujemy, że w przypadku przekroczenia kwoty 1000 zł zadłużenia w opłatach, zostaje automatycznie wszczęta procedura postępowania sądowego – egzekucyjnego. Przypominamy, że warunkiem wyrażenia zgody na rozłożenie zadłużenia na rzecz Wspólnoty na raty, jest wpłacanie na bieżąco aktualnych opłat.
• Używajmy racjonalnie ciepłej wody w mieszkaniach. Właściwe użytkowanie CO i ciepłej wody będzie miało znaczący wpływ na wysokość naszych rachunków.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco wszelkich uwag związanych z dostawą ciepłej wody. Przypominamy również o zakazie samodzielnej regulacji przez Mieszkańców zaworów na pionach CWU i CO.
• W przypadku stwierdzenia awarii wodomierzy, prosimy przekazywać informacje NIEZWŁOCZNIE do biura Administratora.
• Sprawa utrzymania porządku na naszym osiedlu. W przypadku stwierdzenia uwag co do utrzymania porządku na osiedlu – prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszelkich uwag związanych z utrzymaniem czystości na terenie Osiedla.
• Prosimy o zgłaszanie na bieżąco do Administratora wszystkich, ujawnionych usterek na częściach wspólnych.
Przypominamy:
WAŻNE !!!!! ODPADY !!!!!
SEGREGACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedyną możliwością uniknięcia znaczących podwyżek cen za wywóz odpadów jest
WŁAŚCIWA SEGREGACJA ODPADÓW
w naszych gospodarstwach domowych i ich wyrzucanie do
ODPOWIEDNICH KONTENERÓW.
Następny wywóz gabarytów z terenu Osiedla planowany jest w okresie wiosennym.
Przypominamy o zakazie wynoszenia i składowania do tego czasu
gabarytów
w rejonie kontenerów na odpady.
Odpady z remontów mieszkań właściciele zobowiązania są do wywożenia na odpowiednie składowisko,
na własny koszt.
Czynność tę można zlecić wyspecjalizowanym firmom.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej